Amikor sokan aggodalmuknak adtak hangot, hogy a népszámlálással kapcsolatos kérdések között vannak enyhén szólva is kifogásolhatóak, sértik az egyén jogait, kikövetkeztethetőek leszünk a válaszokból, akkor csak legyintettem. Amikor bemegyek városunk legnagyobb áruházába, legalább 3 SMS-t kapok iziben, miszerint ezt is, meg ezt is érdemes éppen most - éppen akkor - éppen ott megvásárolni. Amikor beteszem a lábam (csakazértis) Ferihegyre, akkor udvariasan jó utat kívánnak nekem SMS-ben. Vagyis: amióta létezik mobiltelefon, mi is követhetőek vagyunk. Így aztán, ha beindul a fantáziánk, talán még azt is tudhatják, hogy milyen a szexuális életünk, mit eszünk, mit gondolunk...

Tegnap óta azonban nagyon aggódom. A lányom ugyanis éppen 10 éves. Éppen negyedikes. Eddig nem gondoltam volna, hogy különb ő másoknál, vagy valami miatt érdekesebb lehet. Azonban megakadt a szemem tegnap egy híren, miszerint osztogatják az alaptörvényt az iskolákban, a nemzeti gyásznapon. Jól időzítettek! Egyetértek. A gyászhoz éppen illik eme iromány. Kézbe vesszük, és rögtön vágjuk a gyászos képet.

A 10 évesem biztos nem vágott volna szomorú pofát, mivel nem voltam hajlandó ezidáig ilyesmivel tönkretenni híresen kiegyensúlyozott lelkét. Végül is én vónék azanyja, én tudom, mi a jó neki.  Ez nem, az biztos!

Ám tegnap kiosztották. Megkapták. Képzelem, minő izgalom futott át rajtuk....a múlt héten a kedvenc kekszüket osztogatták az utcán, na ott volt izgalom... Gyanítom, eme lepedő nem hozta lázba őket. Ha... ha megkapták...

Mert az én kincsem nem hozta haza. Tegnap el is felejtettem utána járni, hol a papír?!

Fontosabb dolgom akadt...

Ma azonban hírül vettem, hogy biz' tegnap megtörtént az osztogatás.

Akkor pedig micsoda törvénysértés történhetett?

- gyerekem elhagyta.

- iskola elfelejtette kiosztani.

- iskola direkt nem osztotta ki. (Imádom ezt az iskolát!)

- nem tudott biciklizni a futár.

- eltűnt a térképről a városunk.

Fene nagy probléma ez.

Ám, ha meglenne, netán, mégis, véletlenül, akkor sem hiszem, hogy egy 10 éves gyerek ezt fogja tanulmányozni esténként. Ráadásul nagyon rossz időpontot választottak a kiosztásra. Egyrészt a tisztelt aradi vértanuk felől nézvén, másrészt a múlt héten befejeződött a papírgyűjtés a suliban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pepitapanna.blog.hu/api/trackback/id/tr353284407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása